If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Има 3 основни случая:
1. Караш много км градско - тогава бензинка не ти върши работа.
2. Караш много км извънградско. Тогава сметка е:
3.2 харчи 8.6, 2.4 дизел - 5.9 . Данните са от някакъв сайт , ако не ви се струват верни можете да си направите същата сметка с друг разход.
Разликата е 2.7 литра на 100 , 2700 литра за 100 хил. км. Но ако можеш да дадеш много пари (25к) за автомобил, едва ли ще те бърка и разликата в горивото изчислена за 100 хил.км.
3. Караш малко км градско предимно. Тогава колкото и да харчи едва ли ще ти пука толкова.
С 1 и 3 съм съгласен, но с 2 не съм, защото много хора броят по над 20к за автомобил който да е по-нов и да е с нисък разход на гориво и това е причината да се изръсят с толкова, за да им излиза по-евтино след това на колонката.
Познавам не един и двама такива.
С 1 и 3 съм съгласен, но с 2 не съм, защото много хора броят по над 20к за автомобил който да е по-нов и да е с нисък разход на гориво и това е причината да се изръсят с толкова, за да им излиза по-евтино след това на колонката.
Познавам не един и двама такива.
Хаха дал една камара пари и после си брои стотинките, щото тези дадени за автомобила са му били последните.
Ами колега, километрите са му последният проблем на тоя автомобил.
1-Документи
2-Нужда от Цялостно пребоядисване
Светят лампи по таблото (грешки)
3-понадрани джанти с много изтъркани гуми (19цола)
4-Силно захабен волан....
5- Доста опушени ауспуси с понатрупани сажди
П.С. Ходил съм да я видя наживо
В случай че автомобила е добре технически , това че е изпонадран тука там не е болка за умиране .. освен ако не си перфекционист
В случай че автомобила е добре технически , това че е изпонадран тука там не е болка за умиране .. освен ако не си перфекционист
Аз че съм почти перфекционист, такъв съм ,но повярвай ми на живо е трагедия. На тая кола единственно тавана можеше да мине с пастиране , иначе цялат ае за боя иу то не заради леки точки и драскотини
Предна броня изметната, задна яко надрана, шоферската врата в долният си край бе на чукана все едно си си отворил вратата в колче поне 20 пъти, заден десен калник с вдлъбнатина ,а останалите елементи с деруги. = цялостно пребоядисване иначе си е грехота да караш ТИ приличаща на кочина . Педалите бяха що годе добре , но волана и скоростния лост никак и на фона на опушените к'нци и светещите грешшки + съмнителните документи....
бих я купил единствено ако и оправят документите и я дадът за не повече от 9к лв за да може да стъпи с боята и всичко др на 12-13 че да си струва занимавката..
П.С и джанта понадрана + гуми за боклука, а всички знаем колко струват едни 19-ки и това е преглед само от мен като невпрофесионалист , представям си ако ида с "моя" човек който разбира от италянски коли и има и диагностика ....
Бо, в бмв форума няма ли четиво за теб ?!
Не ти харесва бидон 159, а само тук четеш и пишеш?
Че и компетентен, а нямаш допир с такава ?
Драго, цялото ми уважение към теб, но не сравняваш аналогични автомобили, а просто намираш евтини бензинки с големи мотори, които е извествен факт, че хората отбягват по разлчини субективни причини.
Аз лично ако можех да сложа газ на 3.2 т она 159 нямаше да се замислям дори за части от секундата да си купя една 4х4 с всички екстри ида си джъткам без да мее страх за мега разхода на нафта, за турбота, дюзи, демпфери, пеперудки, ДПФ-и и прочее , но уви гадният Опелски кютюк не може да се газифицира
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Опитах се да ви провокирам да си сметнете колко км правите на година. Ако пробега ти е малък, а дизеловите автомобили са по-голяма първоначална инвестиция и обслужването им също, да не се окаже че е по-евтино да караш на бензин. Но се отказвам да пиша повече в тази тема, както и се отказах от 159ка въпреки че ги харесвам.
Ам интересно ми е от къде ще вземеш TI салон да си го сложиш ей така какъвто искаш, че нещо ги няма на сяка автоморга. Стига сега приказки, няма такова нещо като пълна TI, празна TI, полу-TI, TI-волан, TI-оптичен пакет, TI-интериор и прочее вариации. Тва не е БМВ, че да е с пълен М-пакет
Една кола или е TI или не е TI. A TI оборудването не включва едни джанти едни капаци на огледала - включва спортен кожен салон, табло (приборите са различни), прагове, джанти, окачване и брембо спирачки. И капаци на огледала
От всичко изброено тая кола има само спирачките, щото е серия 2, а до тогава от Алфа вече бяха разбрали че на кола с килограми на локомотив е добре да й монтират Брембото стандартно Само че апаратите са сиви, а на ТИ-ките същите апарати са червени
Тъй че в общи линии тая кола няма нищио общо с ТИ, и тва не е заяждане, просто факт TI при 159 e ниво на оборудване което можеш да си поръчаш със всеки мотор, дори 1.8 бензин Няма нищо общо мотора, както при по-стари други модели Само, че няма как да си поръчваш отделни части от него - или цялото или нищо
1. Караш много км градско - тогава бензинка не ти върши работа.
Винаги съм си мислил, че дизелови коли се купуват от хора които карат много извънградско защото тогава икономията се изплаща. В същото време преобладаващото градско каране е най-лошата среда за един дизел - егр-и а се запушва, карбоновите натрупвания са повече, дпф-а не може да регенерира, и той става на гъз, постоянно лашкаш скъпия маховик по светофарите и го хвърляш доста по-рано Като прибавим че предимството на дизела пред бензина в икономия на гориво в града е по-малко отколкото извън, накрая ти излиза същото Ма не знам де може и да греша...
Значи колегата се е изразил грешно,не е възможно за без пари или за дребни,иначе си е напълно възможно.
Към момента няма официално работеща система за 3.2 специално JTS, има направени опити,но нито един производител не сме да каже че е ОК наистина,а цената е по 5к лв +/- 500 , което съчетано с риска да си Прее..ш мотора е някакси нерентабилно.
Иначе обикновен ГИ може да се сложи ама колата я изкара 4-5 хил км я не...
Едистенният вариант за тия коли е новата система за впръскване през бензиновите инжектори иначе всичко друго си е ала бала компромис, който излиза през носа после
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Здравейте колеги, реших и аз да минавам в по-горен клас и понеже съм повече от доволен от 145-цата, не съм обмислял дълго каква да е.
Та въпроса ми е за тази.. http://www.mobile.bg/11414311683285980 някой гледал ли я е и не е ли малко нисичка цената?
Здравейте колеги, реших и аз да минавам в по-горен клас и понеже съм повече от доволен от 145-цата, не съм обмислял дълго каква да е.
Та въпроса ми е за тази.. http://www.mobile.bg/11414311683285980 някой гледал ли я е и не е ли малко нисичка цената?
За тази кола колега май се изписаха доста неща , върни 5-6страници в темата и разгледай ще намериш информация
Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..
Comment